Kirjoja lapsille-tempaus

Seura järjestää yhteistyössä koulujen ja päiväkotien kanssa tempauksia, jossa kerätään kirjoja lapsille. Hyväkuntoisen käytetyn tai uuden lastenkirjan voi lahjoittaa suoraan päiväkodille tai koululle tai jättää ostamansa kirjan paikalliseen kirjakauppaan, josta koulun tai päiväkodin yhteyshenkilö ne noutaa. Liikkeissä on opettajien toivelistat, mikä helpottaa valintaa. Pyrimme saamaan mukaan myös paikallisia yrityksia ja yhdistyksiä.

Tavoitteena on saada ainakin yksi uusi kirja jokaista lasta kohti jokaiseen mukaan lähtevään kohteeseen. Tarvitsemme seuralle vastuuopettajan nimen ja yhteystiedot, jotta voimme toimittaa yleistiedotteen ja muokattavan mallikirjeen kodeille. Ota yhteyttä paula.aimala@gmail.com .